Naam:
Foto’s:
484
Video’s:

Over mij

Ik ben Arjan, 30 jaar, sociaal en sportief ingesteld. Het reislustig zijn heb ik altijd een beetje verstopt, maar altijd de droom gehad om veel meer van de wereld te willen zien! =) In 2019 ben ik in iets meer dan 3 maanden de wereld rond geweest via Dubai - Singapore - Australië - Nieuw Zeeland - Cook Eilanden - Los Angeles - San Francisco. Deze reis heeft mij zo geïnspireerd dat ik besloten heb om weer op wereldreis te gaan, maar dan net even anders.

Over mijn reis

In februari 2020 zal ik mijn 2de wereldreis gaan maken. Ik vlieg naar Hawaii waar ik een goede 3 weken zal blijven om alle eilanden te gaan ontdekken. Na Hawaii vlieg ik door naar Nieuw-Zeeland waar ik toch wel een zwak voor heb gekregen na vorig jaar. Ik ben in het bezit van een working holiday visum voor NZ wat inhoudt dat ik hier voor een jaar mag werken. Een andere bestemming die ik zal gaan bezoeken, is Tasmanië. Voor Australië heb ik een toeristenvisum waarmee ik 3 maanden in Australië zou mogen blijven, maar ik ga zoals het er nu naar uitziet enkele weken naar Tasmanië. Hoe lang ik op reis zal zijn en waar ik hierna naartoe ga, is voor mij ook nog een grote verrassing.

Bezochte landen

Ik heb 7 landen (3%) bezocht:

Australië, Cookeilanden, Nederland, Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten.